Перевалка шпаклівки та сипучих будматеріалів в порту Чорноморська

Все про перевалку Шпаклівки і Цементу в Порту

Детальний Керівництво по перевалці Шпаклівки І Цементу

Відвантаження та транспортування сипучих будматеріалів в Одеському регіоні завжди була невідривно пов'язана з роботою вантажних портів. Сумарна перевалка цементу, піщано-цементних сумішей і портландцементу на півдні України за 2019 рік збільшилася в 3,5 рази в порівнянні з 2018м. Нарівні з цементом зростає перевалка шпаклівки і гіпсової крихти в регіоні для внутрішнього споживання. Також інтенсифікується імпорт сипучих будматеріалів з-за кордону зокрема з Туреччини і Єгипту.

Вирішальну роль в підтримці стабільного товарообігу з закордоном і між внутрішніми агентами грає інфраструктура вантажних портів.
Перевалочні комплекси ТОВ «ТЕК-ТРАНС ГРУП" ФОРВАРД »» мають вигідне становище за рахунок виходу залізничній гілці # 10, що зв'язує її зі станцією Чорноморськ-Порт. Впритул до них примикає велика майданчик відкритого складу площею понад 12 000 кв.м. На ній можна розміщувати сотні штучних вантажів із сухою будівельною сумішшю (CCC) в біг-бегах і перевантажувати її як на автотранспорт, так і в напіввагони.

велика сумка
Цілий рік ми виконуємо замовлення по розвантаженню і перевалці будівельної сировини для великих забудовників, оптових складів торгових мереж і промтоварних ринків. Вибір на користь портової перевалки шпаклівки, гіпсу, штукатурки і цементу дозволяє вам вибудовувати міцну і налагоджену логістику товару в декількох напрямках. Близькість Ж / Д шляхів сполучення і магістральних доріг до терміналу забезпечить замовнику відразу кілька шляхів для доставки вантажу до місць постійного зберігання або безпосередньо до об'єктів будівництва.

Як змінилася перевалка шпаклівки в портах за останній час

Активність в секторі житлового будівництва в Україні залишається стабільною в останні 3-4 роки. Крім того дані за перше півріччя 2019 р свідчать про зростання в 35% в сфері нежитлового будівництва і близько 28% в зведенні інженерних будівель і споруд. Дзеркально запуску будівництва і темпам здачі нових об'єктів розвивається і перевалка ССС.

Перевалка шпаклівки в порту ведеться найчастіше для внутрішньої торгівлі та імпорту, і є потужним сполучною ланкою в логістиці між півднем, центральними і західними регіонами. Помітно виріс попит на перевалку в бігбегах з боку вітчизняних контрагентів пов'язаний з простотою і малими енерговитратами на обробку тарних вантажів, замість перевозяться навалом. Також великий внесок у популяризацію цього способу внесла відповідна механізація вантажних терміналів і складів.

shpatlevka
 

Основні напрямки перевалки цементу
 

В Україні близько 90% ССС виробляються і розподіляються всередині країни, зокрема - цементні. За останні 3 роки повний обсяг власного виробництва коливається біля позначки 9,1 млн. Т. Провідні позиції зберігають заводи, що входять до групи CRH і «Дікергофф Цемент Україна», а також Івано-Франківський і Криворізький.

Розширення споживання в другому півріччі 2019 році призвело до помітного приросту експорту, який додав 57%. Більшою мірою перевалка імпортного цементу доводиться на продукцію з Туреччини, зокрема від марок Kavcim, Adogim і Adana Cemento.


 

Перевалка в бігбегах: вигідний варіант для обробки багатотонних партій насипних будматеріалів

цементні гори

Перевезення сухих будівельних сумішей в формі генеральних вантажів масою в межах 1,2-2 т стає простіше при використанні біг-бегів. Ці синтетичні мішки шиються з високоміцної поліпропіленової тканини. Для захисту вмісту від контакту з повітрям і рідинами зовнішня сторона тканини ламінується полімерною плівкою.
Додатково від вологи гіпсові і цементно-пісочний суміші захищаються внутрішнім вкладишем біг-бега. Він виконаний з щільного і гладкого поліетилену високого тиску. Його структура паронепроникна і добре витримує сезонні перепади температур.
Як тара для зберігання і транспортування біг-бег зручніше і практичніше, ніж палетованих вантаж. Все завдяки:
  1. Економії часу завантаження. За нормами, европоддони можна навантажувати до 2 т. Це відповідає 50 мішками шпаклівки на 30 кг або 40 мішками цементу на 50 кг. Легко уявити наскільки затратна по часу комплектація 1 піддону. Саме тому нею займаються при відправці дрібно- / середньо оптових партій в межах 10-15 т, які після йдуть в роздрібний продаж. Для швидкої доставки великих партій шпаклівки та цементу безпосередньо до будівельних майданчиків простіше занурити будівельну суміш в біг-бег.
  2. Можливості зберігання запечатаній тари на відкритих майданчиках. Ви можете зберігати шпаклівку в біг-бегах до перевалки на вантажний потяг або автопоїзд на відкритому складі до півроку. Той же термін відводиться на зберігання гіпсової штукатурки типу Khauf Rotband. В'язкі сухі суміші на основі цементу на кшталт клею для плитки Ceresit C11 наприклад можуть зберігатися трохи довше - до 1 року.
  3. Зручному транспортуванню при розвантаженні. Коли перевалка шпаклівки в бігбегах завершена, тару з будівельною сумішшю можна переміщати відразу декількома способами. Для зняття з вантажної платформи можна скористатися вилковим навантажувачем, краном-маніпулятором або електричної талью. Для захоплення підйомними механізмами у мішка нашиті міцні петлі-стропи. На днище мішків виробники нашивають спеціальні розвантажувальні клапани, які пережаті стяжками і прикриті знизу лацканом.
Залишилися
питання?

Партнери