Сфера бізнесу безпосередньо залежить від поставки товарів, обладнання та інших вантажів. Виконуючи поставку продукції кожен підприємець вибирає найбільш зручний спосіб транспортування, який включає вантажно-розвантажувальні роботи. Одним з найбільш популярних варіантів є перевалка вантажів, яка виконується в морських портах.Выполняя поставку продукции каждый предприниматель выбирает наиболее удобный способ транспортировки, который включает погрузо разгрузочные работы. Одним из наиболее популярных вариантов есть перевалка грузов, которая выполняется в морских портах.
З чого складаються вантажно-розвантажувальні роботи?
• Огляд, приймання вантажів, сортування за вантажопідйомністю, відбір за габаритами і іншим параметрам.• Супровід вантажно-розвантажувальних робіт (далі ПРР).
• Виконання перевалки з морських суден в автомобільний або залізничний транспорт.
• Зберігання товарів, ревізія стану і кількісних показників вантажу.

Як відбувається і документується перевалка вантажів?
У порту для зручності замовника надаються послуги з перевалки транспортуються товарів. Перевалка вантажу в морських портах виконується тільки при наявності робочої документації, яка складається з технологічних карт, тимчасових інструкцій перевалки, митних декларацій, актів огляду вантажу, взяття проб, експертних висновків.Інфраструктура морських портів України
Серед портів Чорноморського узбережжя вантажно-розвантажувальні роботи є обов'язковими, до якої вдаються всі постачальники і замовники. Основні порту в нашій країні, які надають послуги ПРР: Одеса, Миколаїв, Іллічівськ. Ці порти мають певну спеціалізацію, орієнтовані на вантажі навалочних характеру, а також наливну продукцію.На території України також є порти з меншою потужністю перевалки, основними прикладами є Скадовський, Херсонський і Ізмаїльського порти.
Коротко про головне
Перевалка вантажів, що це? Вперше зіткнувшись з даною галуззю коженлюдина замислюється над таким питанням. Відповідь, на який досить простий, це навантаження-розвантаження в порту. Кожен товар, незалежно від габаритів проходить певний алгоритм дій, основне місце серед яких займають навантаження і розвантаження.
фінансова сторона
Важливим критерієм при виборі компанії для транспортування вантажів є вартість ПРР, яка залежить від таких факторів, як вага, тип упаковки, клас небезпеки товару, час і т.п. На фінансову складову також впливають особливі вимоги власника, географічне розміщення, наявність експедиторського супроводу або ж тільки вантажно-розвантажувальні роботи. Одеса, серед портових міст України є лідером з приймання кількості вантажів.Експедиторські послуги при транспортуванні вантажів
Не менш важливою процедурою, ніж перевалка, є і експедирування вантажу. Її структура наступна:- доставка габаритного товару в обумовлений замовником порт;
- документальне оформлення угоди;
- митний контроль та реєстрація;
- отримання проб, виконання лабораторних випробувань;
- безпосередня перевалка вантажу.
Як вибрати порт для перевезення вантажу?
Щоб здійснити вибір порту, через який буде здійснюватися навантаження і транспортування вантажу, необхідно керуватися не територіально-географічним фактором, а вантажний спеціалізацією порту. Навантаження-розвантаження в порту залежить від параметрів і характеристик самого порту, а саме - довжини і ширини причалів, глибини і т.п.Крім параметрів причалів, кожен порт має свою вантажну спеціалізацію і спрямованість. Найбільш поширеними видами є наливні, навалочні, зернові, генеральні, лісові вантажі і т.п.
Що таке перевалка вантажів? Як, її правильно організувати?
Щоб перевалка була організована технічно правильно, необхідно при реєстрації вантажу надати наступну інформацію:- достовірні дані підприємства, фізичної особи, а також контактну інформацію одержувача;
- найменування товару, його склад;
- об'ємні характеристики і загальна вага;
- повний розмір партії, яка транспортується судном;
- характеристику і вид упаковки;
- кількість місць в конкретній партії, а також вага кожного з місць;
- питома обсяг навантаження;
- точний клас небезпеки транспортується товару (температуру займання);
- термін транспортування вантажу;
- певні нормативні або технічні умови, за якими повинна відбуватися перевалка вантажів в порту;
- особливі умови виконання ПРР.
Основні складові процедури перевалки
Незалежно від географічного розташування вантажу в порту і виконання ПРР (порт Одеса, Миколаїв, або Іллічівськ), партія товару в подальшому переміщується будь-яким з доступних видів транспорту. Процедура перевалки має наступний алгоритм дій:- вибір за параметрами найбільш відповідного варіанту упаковки (тари);
- упаковка товару або партії вантажів;
- дії по надійної фіксації і закріпленню вантажу всередині контейнера;
- забезпечення на належному рівні вивантаження товару та його доставки на подальше транспортний засіб (вагон або кузов автомобіля).
Упаковка товарів для перевалки
Найбільш популярним різновидом тари для транспортування, зберігання вантажів в українських портах є біг-бег. Перевалка вантажу в морських портах виконується в м'якій тарі з гнучкого матеріалу. Біг-беги призначені для вантажів сипучої консистенції. Останні чудово зарекомендували себе під час транспортування гранул пластика, піску, зерна, різноманітних хімікатів і добрив. Розмір такого мішка розрахований на одну тонну матеріалу, незважаючи на свій невелику вагу (5-7 кг).Існує безліч моделей і варіацій біг-бегів. Використовуються варіанти з однією, двома або ж чотирма ручками. Є моделі посилені додатковим піддоном-вкладишем, додатковими клапанами і різноманітною вантажопідйомністю. Новіші моделі оснащені перегородками і додатковими пристосуваннями для перевалки.
Надання додаткових послуг
Супутніми перевалки вантажними операціями, які додатково можна отримати в порту є: сепарування, фумігація, штивку, агентську обслуговування портів.- Сепарування вантажів полягає в відділенні необхідної партії від решти вантажу без шлюбу і пересортиці.
- Фумігація зернових вантажів під час перевалки і транспортування полягає в обробці товару спеціальними інсектицидами для боротьби з комахами для повного збереження транспортуються зернових культур.
- Штивку вантажів виконується під час ПРР і транспортування для розрівнювання і запобігання псування товару і зміни його геометричних характеристик.