Морська перевалка щебеню на півдні України: поточні обсяги, технології вантажно-розвантажувальних робіт

Детальна інформація про морський перевалки щебеню. Структура експорту та імпорту щебеню.

Детальна інформація про морський перевалки щебеню. Структура експорту та імпорту щебеню.

Нарівні з піском і цементом щебінь є основним інгредієнтом бетонів, використовуваних в монолітному і блочному будівництві, прокладанні доріг, виробництві ЗБВ. Виходячи з останніх опублікованих Держкомстатом даних, внутрішнє виробництво щебеню становило 80,9 мільйона. Т. Очевидно, що при таких обсягах подрібнений гранітний камінь може стати прибутковою складовою українського експорту. Благо для перевалки щебеню в портах і відвантаження його на суду імпортних контрагентів не потрібні специфічні і складні виробничі ланцюжки.
Найбільші морські термінали, що забезпечують левову частку імпортної / експортної перевалки щебеню в портах України,розташовані в Херсоні, Маріуполі, Ізмаїлі, Одесі, Чорноморську і Миколаєві. За останніми звітами Ізмаїльський МТП в 2019 році перевантажив 97 тис. Т імпортної кам'яної крихти. Вагомий внесок в логістику експортних вантажів щебеню також вносять річкові порти. З них варто виділити Київський і Кременчуцький.

Структура експорту та імпорту щебеню

perevalka shebnya
Найвищий попит в Україні та сусідніх країнах припадає на щебінь з діаметром фракції 5-20 мм. Менш затребуваний камінь розміром 5-10 мм. Його, як правило, використовують при Асфальтоукладка, створенні бетону і ЗБВ. Гранітну крихту в 20-40 мм і 40-70 мм також замовляють часто з метою:
- зміцнення баластних насипів під залізничними і трамвайними коліями;
- закладки подушки для автомобільних доріг;
- будівництва фундаментів;
- подрібнення на більш дрібні фракції.
За 2018 рік у країну імпортували 197,2 тис. Т щебеневої продукції на суму 3,67 млн. Дол. По відношенню до показників 2017 року приріст в натуральному і матеріальному вираженні склав 52,5% і 35,9% відповідно.
Сумарні експортні показники за 2018 рік склали 6,44 млн. Т, що нижче 24,6% в порівнянні з обсягами 2017 го року. Це пояснюється майже вдвічі урізаним ввезенням щебеню в Росію. Розподіл за величиною закупівель щебеню в 2018-му році виглядало так:
  • 49,8% - Російська федерація
  • 37,6% - Білорусь
  • 10,7% - Польща
  • 1,7% - Молдова.

Методики навантаження щебеню. Особливості перевалки щебеню навалом і в біг-бегах

Metodiki pogruzki shebnya
Перевагою щебеню в порівнянні з іншими будівельними і конструкційними матеріалами є його невибагливість до кліматичних умов. Для нього не є небезпечними морська вода і вологе повітря, сильні перепади температур. Тому вантаж колотої кам'яної крихти можна вільно перевозити відкритими насипами на палубах барж і балкерів.

Перевалка щебеню навалом

Зручна при оперуванні великими обсягами через швидкого темпу вантажно-розвантажувальних операцій. Здійснюється за допомогою грейферних кранів, встановлених на березі або плавучій платформі. Для більш продуктивної роботи все частіше використовують конвеєрні перевантажувачі. У перевалки навалом також не обходиться без наземної спецтехніки. Завантаження для сухопутної транспортування вимагає залучення ковшових фронтальних навантажувачів і екскаваторів, забезпечених грейферними захопленнями.

Перевалка щебеню в біг-бегах

Використовується для формування партій гальки, гравію і кам'яної крихти, розфасованої в штучну тару. Поліпропіленові мішки типу біг-бег мають жорсткі ребра, що не дають їм перевертатися і зсуватися при перевезенні та підтягуванні підйомними механізмами. Посилені петлі у верхній частині зручно зачіпляються гаком гідравлічного крана-маніпулятора або вилочного навантажувача.
Для перевалки щебеню в біг- бігу потрібно не така вже значна площа, тому що мішки можна складувати один на одному для економії місця. Проте, значні маси щебеню рідко переправляються в розфасованому вигляді, а самі мішки не пристосовані для роботи із занадто великою фракцією. Як правило, в них вантажать дрібні гранули розмірами до 15-20 мм.

ТТГ «Форвард» готовий приймати і зберігати щебінь для перевалки

prinimat i hranit sheben dlya perevalki
Наш погрузкомплекс розташований в акваторії порту Чорноморська і має кілька високопродуктивних причалів з технікою для роботи з насипними вантажами. За бажанням замовників можемо виконувати ПРР з розміщенням експортного щебеню навалом, або приймати штучні імпортні вантажі в біг-бегах. Морським контрагентам надається:
- розробка і узгодження технологічних карт навантажувальних робіт;
- тимчасове зберігання на території терміналу;
- Внутріпортове експедирування;
- агентування суден;
- вхідний контроль якості, оформлення сертифікатів якості та митне оформлення.
Залишилися
питання?

Партнери