Перевалка кукурудзи в морському порту Чорноморська

Детальна інформація про перевалку Кукурудзи в Порту

Експорт зернових - стратегічне і бюджетоутворююче напрямок зовнішньої торгівлі, як в масштабах Причорномор'я, так і всієї нашої країни. За даними зі звіту фіскальної служби за період з початку 2019 р по 5 червня 2020 року обсяги перевалки кукурудзи для експорту сумарно перевищили 29 млн т. У порівнянні з попереднім періодом приріст становить 4,2% і продовжить збільшуватися в схожих темпах.
Найбільша частка в перевалці зернових після елеваторних терміналів Миколаєва доводиться на причали в акваторії порту Чорноморська. На даний момент виробничі потужності ТОВ «ТЕК-ТРАНС ГРУП" ФОРВАРД »» можуть забезпечити перевалку зернових вантажів районі 7-8 млн. Т за рік. Агентам і контрагентам комерційних вантажоперевезень ми пропонуємо:
  • комплексні вантажно-розвантажувальні роботи з використанням портальних кранів причалу і спецтехніки;
  • внутрішнє розміщення та експедирування вантажів на території порту;
  • зберігання в штучної тарі (біг-бег) і бункерах-накопичувачах (силосах);
  • стівідорскіе послуги;
  • послуги митних брокерів з оформлення документації для експортних та імпортних вантажів.
  • агентування суден.
Умови зберігання кукурудзи в тарі і насипним способом, а також технологія її транспортування при вивантаженні і навантаженні регулярно перевіряються контролюючими органами. В умовах дотримання санітарно-епідеміологічних і екологічних норм ваш товар буде надійно захищена від псування, а Ви - від непередбачених збитків.

Потенціал перевалки кукурудзи на експорт

perevalka-kukuruza-port
На жовтень-листопад 2019 року припав потужний підйом в темпах і обсягах відвантаження експортної кукурудзи через морські порти України. Кількість тонн цієї зернової культури за вказаний період було в 4,2-4,5 рази вище в порівнянні попереднім роком. Основний приріст забезпечив різкий зліт поставок в Єгипет, Туреччину, Китай і Ізраїль.
Незважаючи на утруднене економічне становище в усьому світі до середини літа 2020 на Міністерстві розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства вже за декларували приріст експортних поставок кукурудзи на 1,3 млн. Т. Це хороший сигнал для експортерів і привід для них шукати вигідні контракти. А також розглянути кілька варіантів співпраці з стівідорскімі компаніями і вибрати кращу.  

Забезпечуємо всі умови для зберігання кукурудзи перед відвантаженням на суду, автотранспорт і на ж / д склади

На території нашого комплексу ТТГ «Форвард» передбачені накопичувальні силоси для прийому вантажів, які готуються до подальшої перевалки. Вони зберігають зерно кукурудзи для відвантаження партіями як шляхом балкіровкі (насипом) на суду, так і для дозування і розфасовки його в тару - напіввагони, фури-зерновози або окремі мішки біг-беги. Останні все частіше використовуються для перевалки кукурудзи, призначеної для внутрішніх споживачів.
Під зберігання генеральних штучно-тарних вантажів в мішках відведена майданчик відкритого складу. Його площа становить12 250 кв. м. що дозволяє розміщувати тисячі тон розфасованої кукурудзи. Впритул до складському майданчику підходять шляху залізнична гілка №10, що зв'язує її зі станцією «Чорноморськ Порт» і відкривають шлях до подальшої транспортуванні зерна в прилеглі регіони.
perevalka-kukuruza-odessa

За збереження генеральних вантажів і їх тари на відкритому складі відповідають портові експедитори.

На них лежать завдання по:
- митного оформлення;
- контроль відбору проб санітарно-епідеміологічною службою, отримання висновків лабораторних досліджень на відповідність стандартам ГОСТ і ISO;
- оформлення дозволів на вивіз вантажів з території порту;
Експедитори щозміни контролюють умови зберігання кукурудзи, відвантаженої в біг-беги, аж до її відправки до кінцевого або проміжного контрагенту.

Чому для внутрішнього обороту перевалка в біг-бегах кукурудзи краща?

В мішках типу біг-бег поєднується відразу кілька вдалих рішень, які роблять їх ідеальним варіантом для фасування сипучих вантажів в межах 1,5 -2 т. З такою вагою легко справляються звичайні вилочні навантажувачі, якими користуються на кожній товарно-сировинній базі. Для захоплення мішок має 1 і 2 пари міцних строп.
Перевалка в біг-беги також доцільна з наступних причин:
корабель

  1. Їх матеріал міцний і стійкий до біокоррозіі. Полотно для біг-бега сплетено з поліпропіленових ниток щільністю 60-240 гр / кв.м. Ззовні його захищає шар ламінування. Він стримує атмосферну вологу і пил, не дає зерну вбирати в себе сторонні запахи. Щоб зерна кукурудзи не кришиться і не стирається про внутрішню стінку, мішок прокладають гладкою плівкою з поліетилену високого тиску (ПВД).

  2. Наявність ребер жорсткості. Навіть порожній мішок в розправленому стані утримує форму. У його кутах змикаються листи тканини скріплені оверлочних швом з міцним поздовжнім джгутом в центрі. Ці шви формують ребра жорсткості, за рахунок яких мішок залишається стійким під тиском вантажу.

  3. Біг-беги легко складаються для компактного зберігання. По лінії швів бічні сторони легко згинаються і тару можна зберігати компактно складеної в 8-12 разів. У будь-який момент звільнений мішок можна використовувати повторно.

  4. Зручне завантаження і вивантаження при наявності клапанів. Для подальшого дозування або розвантаження кукурудзи навалом до днища біг-бега може бути пришитий висипний клапан, прикритий лацканом. Під вертикальне завантаження від роторних дозуючих пристроїв у мішків такого типу передбачений і верхній клапан. Обидва клапана, верхній і нижній, регулюються ушитими стяжками.

Залишилися
питання?

Партнери