Зберігання вантажів в порту
З моменту, коли компанія приймає до транспортування промисловий або сільськогосподарський продукт до моменту видачі його замовнику, він буде вважатися вантажем.
Технічні засоби, на якому буде здійснюватися транспортування продуктів, має бути справним і проходити регулярно технічний контроль, щоб запобігти втратам і зберегти якість вантажу.Наскільки великий ризик того, що вантаж може зіпсуватися, залежить від правильності підбору упаковок, маркувань та головне від дотримання вимог до умов зберігання і термінів транспортування.
Для длительного хранения грузов в порту контролируется его размещение на специальных грузовых площадках площадках. При расположении упаковок следят за тем, чтобы груз не соприкасался и чтобы к любому товару был открыт доступ.
Розміщуючи вантаж на складі або на відкритому майданчику, потрібно враховувати:
Технічні засоби, на якому буде здійснюватися транспортування продуктів, має бути справним і проходити регулярно технічний контроль, щоб запобігти втратам і зберегти якість вантажу.Наскільки великий ризик того, що вантаж може зіпсуватися, залежить від правильності підбору упаковок, маркувань та головне від дотримання вимог до умов зберігання і термінів транспортування.
Для длительного хранения грузов в порту контролируется его размещение на специальных грузовых площадках площадках. При расположении упаковок следят за тем, чтобы груз не соприкасался и чтобы к любому товару был открыт доступ.
Розміщуючи вантаж на складі або на відкритому майданчику, потрібно враховувати:
- вимоги тих безпеки, правил протипожежної безпеки, умови транспортування небезпечного вантажу на суднах;
- вимоги, що дозволяють запобігти забрудненню моря;
- вага і обсяг вантажу;
- вимоги до укладання вантажу на піддони;
- вимоги по укриттю вантажу;
- особливості упаковки вантажу;
- вимоги по укладанню штабелів, щоб представник транспортної компанії або оператор порту міг вільно перерахувати вантажні місця;
- маркування на вантаж повинно бути читаємим;
- сепарація деяких вантажів.
Кожна окрема відправка повинна бути укомплектована биркою, на якій вказана інформація про вантаж.А саме: номер відправлення, держава, куди слід вантаж, кількість місць, вага, ПІБ співробітника, який прийняв вантаж, номер зміни і дата прибуття товару в морський порт.
Складування штучних вантажів
Мішки складають зазвичай в закритому приміщенні. Штабеля такого вантажу мають різну висоту, яка залежить від особливостей вантажу, які вказані в супровідних документах.
В незалежності від місця зберігання вантажу в порту, товар в мішках укладаються на подтоварник. Так вантаж захищений від зайвої вологи або промокання і не стикається з підлогою. Як подтоварника можуть служити щити або настили, їх укладають поперечним методом брусами, товщина яких 15-30 сантиметрів.На складі мішки укладають один на одного або в штабелі.
В незалежності від місця зберігання вантажу в порту, товар в мішках укладаються на подтоварник. Так вантаж захищений від зайвої вологи або промокання і не стикається з підлогою. Як подтоварника можуть служити щити або настили, їх укладають поперечним методом брусами, товщина яких 15-30 сантиметрів.На складі мішки укладають один на одного або в штабелі.
Складування вантажів в ящиках
Вантаж в ящиках, який не вимагає особливих умов зберігання, можуть складувати рівними рядами, зміщуючи на ширину планок, зміщуючи на ширину однієї планки, хрестиком і т.д.
Спосіб укладання вибирають в залежності від форми ящика, розміру місця і особливостей вантажу. Висота штабеля залежить від міцності тари, висоти складського приміщення, особливостей товару, способу штабелювання. Іноді ящики укладають в стопки.Ящики з картону складають цегляним (шаховим) способом. Ящики, в яких скло складають на ребро.
Спосіб укладання вибирають в залежності від форми ящика, розміру місця і особливостей вантажу. Висота штабеля залежить від міцності тари, висоти складського приміщення, особливостей товару, способу штабелювання. Іноді ящики укладають в стопки.Ящики з картону складають цегляним (шаховим) способом. Ящики, в яких скло складають на ребро.
Умови перевантаження і зберігання штучних вантажів
Штучний вантаж перевантажують в залежності від особливостей вимог до його транспортуванні. Враховуються вимоги до зберігання, перезавантаження, до тари і т.д. Штучний вантаж зазвичай перевозять в морських контейнерах. Так, оператору порту набагато легше порахувати кількість вантажу.
Складування і зберігання насипних і навалочних вантажів
Навалочні вантажі – це товари, які перевозять без тари.
До них відносяться:
До них відносяться:
- цемент;
- мінеральні, азотні добрива;
- будматеріали т.д.
Складують такий вантаж у штабелі на поверхню під ухилом. Штабеля однойменного вантажу але з різною маркою розмежовують бетонним щитом.
Перевантаження і зберігання небезпечних вантажів
Зберігання небезпечних вантажів в порту здійснюються, дотримуючись особливих застережних заходів.
Небезпечні вантажі – це вантажі, які обладют небезпечними властивостями, такими як вибухонебезпечність, огнеопасность, токсичність, корозійної. Умови яких потрібно дотримуватися, перезавантажуючи і зберігаючи небезпечний вантаж, бувають загальними і спеціальними.
Загальні поширюються на будь-який небезпечний вантаж. До них відносяться порядок прийому, переоформлення супровідних документів, вимоги до санітарної та пожежної безпеки.Небезпечні умови поширюються тільки на деякі види вантажу. Місце вивантаження і зберігання небезпечного вантажу встановлює адміністрація порту. Склади для таких вантажів покриті невозгораемий матеріалом. Місця для небезпечного вантажу розділені внутрішніми перегородками. Відстань вантажу від стіни – від 70 см, між штабелями вантажу – 200 см.
Небезпечні вантажі – це вантажі, які обладют небезпечними властивостями, такими як вибухонебезпечність, огнеопасность, токсичність, корозійної. Умови яких потрібно дотримуватися, перезавантажуючи і зберігаючи небезпечний вантаж, бувають загальними і спеціальними.
Загальні поширюються на будь-який небезпечний вантаж. До них відносяться порядок прийому, переоформлення супровідних документів, вимоги до санітарної та пожежної безпеки.Небезпечні умови поширюються тільки на деякі види вантажу. Місце вивантаження і зберігання небезпечного вантажу встановлює адміністрація порту. Склади для таких вантажів покриті невозгораемий матеріалом. Місця для небезпечного вантажу розділені внутрішніми перегородками. Відстань вантажу від стіни – від 70 см, між штабелями вантажу – 200 см.