Перевалка генеральних вантажів
Перевалка в морських портах є одним із найважливіших стратегічних напрямків в українській економіці. При цьому левова частка товарообігу експортних і імпортних вантажів припадає на портові термінали, розташовані в таких містах:
- Южне;
- Миколаїв;
- Одеса;
- Чорноморськ;
- Маріуполь.
Згідно зі статистикою Адміністрації морських портів України (АМПУ) за січень-жовтень 2020 року зазначені перевалочні комплекси обробили 120,96 млн. т вантажу, тобто - 91,5% від загального показника в країні.
Комерційна перевалка в портах підприємств-членів АМПУ за минулий 2020 рік принесла сумарний дохід у 7,375 млрд. грн. З них чистий прибуток організацій склав 2,65 млрд. грн., а понад 3,6 млрд. грн. були відраховані до державного бюджету та цільових фондів. Тож українські морські порти залишаються ключовими економічними гравцями в країні.
Внаслідок системної модернізації причалів і нарощування технічних потужностей, спостерігається стабільний приріст обсягів перевалки вантажів через морські термінали. Як результат - промислові порти з кожним роком роблять все більший внесок у розвиток зовнішньої торгівлі і комерційної інфраструктури нашої країни.

Генеральні і товарно-штучні вантажі
До цієї категорії належить продукція, перевалку і відправку якої морем виконують у вигляді палетованих, упакованих в тару, поміщених в контейнери або укладених в штабелі вантажів. Переважна кількість продукції з високим ступенем переробки та товарною цінністю перевозиться саме таким чином.Компанії, які спеціалізуються на перевалці в портах України, пропонують послуги з обробки генерального вантажу, укомплектованого в:
- Штабелі і пакети. У них складають і перевозять колоди, погонні вироби з дерева (брус, дошка), катаний метал.
- Палети. На них розміщують будівельні суміші та хімічну продукцію в мішках, непродовольчі товари в коробках та іншій тарі. Перевезення швидкопсувних продуктів на піддонах виконується в контейнерах з холодильними установками або в трюмі суден-рефрижераторів.
- Біг-беги. Сипучі вантажі, чутливі до вологи, все частіше перевалюються саме в них. Такий спосіб дозволяє убезпечити персонал робочого майданчика і екіпаж судна від надмірного пилоутворення. Крім того, цей спосіб більш пріоритетний (ніж перевалка вантажу насипом) в тому разі, якщо потрібно довго зберігати вантажі, які легко злежуються, а також витрачати або продавати їх у відносно невеликих обсягах.
"ТТГ Форвард" - перевалка в порту України з повним оформленням документів
Обов'язки оформлення договорів на фрахт судна, розробки технологічної карти навантажувальних робіт і внутрішньопортового експедирування вантажів ви можете покласти на команду професіоналів "ТТГ Форвард". Морський термінал "Форвард" розташований в акваторії порту Чорноморськ і здатний забезпечити річну перевалку зернових та інших насипних вантажів у обсязі до 7 млн. т.Для обробки великих партій сипучих вантажів, на територію комплексу заведена залізнична гілка №10 від станції «Чорноморськ-Порт», куди можуть подавати під розвантаження до 14 вагонів. Матеріали в біг-бегах розміщують на розташованому поряд майданчику тимчасового зберігання, а потім транспортують у закриті склади. Для перевалки зерна навалом на території комплексу передбачено парк зі спеціалізованих силосних башт.
Крім розвиненої внутрішньої інфраструктури, для обробки насипних і генеральних вантажів наша організація має в своєму розпорядженні штат фахівців із морських вантажоперевезень. Також ми допоможемо вам підключити підрядників для виконання:
- стафіровки;
- агентування суден;
- внутрішньопортового експедирування;
- митного оформлення;
- санітарно-епідеміологічного контролю.